Het stadshart van Tilburg verjongt. Daar passen concepten zoals een Pop-up Store naadloos bij. SEAT-dealer NOORDHOEK Autogroep opent daarom op 26 oktober aanstaande een Pop-up Shop op de Heuvel 33. Het is de eerste SEAT Pop-up Shop in Nederland.

NOORDHOEK Autogroep vindt het automerk SEAT (van huis uit jong en dynamisch) uitstekend passen bij Tilburg. Een stad die zich op alle fronten ontwikkelt en waar veel jonge mensen elkaar in uitstekende harmonie vinden in studie, werk en uitgaan.

SEAT en vooral de Tilburgse dealer NOORDHOEK Autogroep onderschrijven die ontwikkeling nog eens extra met de aanwezigheid in de binnenstad. “Met de nieuwe Pop-up store gaan we naar de consument toe. We ontmoeten hen graag in de binnenstad”, zegt Mark Bastiaansen, algemeen directeur van NOORDHOEK Autogroep. “Midden in het stadshart van Tilburg kunnen we het winkelend publiek kennis laten maken met onze nieuwe modellen.”

Tot en met 31 december is de Pop-up Store op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag geopend. De ‘Urban-beleving’ krijgt in de Pop-up Store een extra impuls met een aansprekende inrichting en een keur aan passende activiteiten. Speciale “angels” in de Pop-up store informeren het winkelend publiek, bijvoorbeeld over private lease; gebruik versus bezit.

Spraakmakend en uniek wordt de speciaal te ontwikkelen Escape Car van NOORDHOEK. In deze auto kunnen maximaal 5 personen worden opgesloten, welke door het vervullen van opdrachten moeten proberen om de auto zo snel mogelijk te openen. Daarnaast worden er op diverse momenten Urban-wandelroutes georganiseerd, dit zijn stadswandelingen naar unieke urban plaatsen in Tilburg.

Kijk voor meer info op: www.popuptilburg.nl of ga langs: Heuvel 33, Tilburg