Glenn mocht deze zomer voor het project INC. enkele dagen binnen kijken in de moderne wereld van PauwR Digital Marketing. Artikelen over robotica en de kernwaardes van PauwR brengen Glenn zijn verhaal: ‘Welcome to the modern world’. “Hoe leuk zou het zijn als mijn hoofdpersoon alleen maar in vakjargon praat”, zegt Glenn.

Jaarlijks helpt PauwR Nederlandse bedrijven en organisaties met advertentiebudgetten van 50.000 tot 5 miljoen euro om succesvol de transformatie te maken naar digitaal adverteren. Dit resulteert in minder verspilling van mediabudget en betere resultaten van hun campagnes.

In de vijftien jaar dat PauwR bestaat, hebben ze een aansprekend 'track record' opgebouwd. Zo werken ze voor onder andere: Hero, Coca-Cola en Expert. PauwR prijkt al drie jaar op rij in de top drie van de Emerce top 100 in de categorie Digital Marketingbureaus. Ook mochten zij al enkele aansprekende awards ontvangen waaronder de Dutch Search Award voor beste communicatiestrategie, maar ook de benoeming tot Great Place to Work.

De PauwR van Glenn

Pieter Voogt, Managing Partner – PauwR Digital Marketing: “Wij wilden graag onze MVO-activiteiten in lijn brengen met onze missie die in het teken staat van talentontwikkeling van alle mensen die bij en met PauwR werken. Dit is perfect gelukt met het initiatief van Tilt voor het project INC. met een eigen talentvolle ‘Writer in residence’. Glenn zorgde voor een speciale vibe in ons kantoor. Daarnaast kregen wij allemaal de kans om het literaire proces van dichtbij mee te maken. Dit geeft ons weer ideeën vanuit een ander werkveld. Wij zijn supertrots op dit mooie project!”

Glenn Markesteijn

In 2015 studeerde Glenn Markesteijn af aan de hogeschool voor de kunsten in Utrecht. Hij is daarna niet stil gaan zitten. Hij is schrijver, theatermaker en muzikant. Met zijn komische en licht absurde teksten vermaakt hij jong en oud. Hij schrijft teksten en liedjes voor jeugdtheater. Won in 2018 de poetryslam U-Slam in Utrecht. En nu, nu treedt hij solo op, met het theaterstuk: ‘Als ik nog eens wijs word’. Hij is simpelweg overal.

Vernieuwende storytelling

Tilt neemt met INC. de positie in tussen twee groeiende velden van het Brabantse landschap: het innovatieve bedrijfsleven én jong literair talent in de provincie. Tilt zocht enthousiaste, creatieve bedrijven en auteurs om samen aan het werk te gaan, om elkaar beter te leren kennen en van elkaar te leren.

Acht talentvolle, jonge schrijvers draaiden deze zomer mee in acht Brabantse bedrijven. Ze namen plaats achter een nieuw bureau, kletsten bij de koffieautomaat, maakten een wandeling met de directeur of dwaalden rond in magazijnen. Ze namen een kijkje achter de schermen en deden er inspiratie op voor een kort verhaal. De acht verhalen die daaruit ontstonden, zijn gebundeld in INC.

Meer INC. verhalen lezen? Klik dan hier.